Tillbaka till skolan

Idag började skolan igen efter sportlovet. Jag hade gärna varit ledig några dagar till eller veckor kanske. Det var i varje fall en ganska lugn dag. Vi arbetar just nu med ett projekt om tånårstiden och vi får i princip gå och komma som vi vill så det är jätteskönt.
Efter skolan gick jag, min syster och en kompis på stan. Jag köpte två underbara plastblommor. Vanligtvis gillar jag inte plastblommor men sedan jag var i Stockholm i höstas då jag såg ett par på Lagerhaus har jag velat ha ett par stora vita plastblommor och i lördags såg jag ett par på Indiska. De var nästan finare än de som fanns på Lagerhaus så idag slog jag alltså till. Nu behöver jag bara en vas, en som är fin och billig. Jag hittade ingen i dag som var i min "vas-prisklass" så jag får vänta ett tag. Hoppas vi ska till IKEA inom en snar framtid för där kanske det finns?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback