Favoriter från H&M

image61
Det här är mina favoriter från H&M just nu. Det enda som saknas är skinnjackan. Jag beställde den i måndags men den verkar vara slut. Det fanns i varje fall ingen bild på den nu.

1. Linne 249:- (finns även i hallonröd men jag tycker den är snyggast i svart)

2. Scarf 59,50:- (dessa två färger gillde jag bäst men den finns även i beige och röd)

3. Tröja 249:- (jag tycker ljusgrå är snyggast men den finns även i ljus kitt)

4. &denim jeans 398:- i modellen Sqin (finns även i vitt)

5. Shorts 149:- (finns även i kitt och vit)

6.&denim jeans 398:- i modellen relaxed

Kommentarer
Postat av: Jossi

Fint :) Jag gillar relaxed-jeansen bäst :)

Postat av: Tindra

Nummer 3, tröjan, är jag också förtjust i :) Ha en trevlig kväll!

2007-03-21 @ 17:40:16
URL: http://elintindra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback